Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 5 April 2012







SAHABAT 










Assalamualaikum , 


Hy da lame gila tak update blog ni . Alasan dia mestilah MALAS :> Today is the worst day . Erm , aku punn tak faham lah masing-masing dlm kelas aku KKI MENGUMPAT . Bkannya ada faedah punn , buat tambah dosa sebakul adalah . Tolonglah jangan jadi TALAM DUA MUKA , depan baik ''PIJAK SEMUT PUNN TK MATI '' belakang haramm jadah tkyah cakaplah . Awak takde didikan agama ke asyik nak mengata orang je ni . Astargfiruallahalazim . Bukan aku tk pernah mengumpat . Tipulah kalau tk pernah tapi takdelah 24 HOURS . Sumpah aku kata kau tak ikhlas kawan aku , Kau cuma nak memperalatkan aku je bila susah kau cark aku bila senang kau campak aku ! FULLSTOP taknak kawan dengan kau lagi . 

No comments:

Post a Comment