Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Monday 23 January 2012



 DEAR MY  EX-BOYFRIEND !












Hi Assalamualaikum . .

Enta tiba-tiba je aku teringatkann someone , dia ex-boyfriend aku . Handsome , comel , sume ada . Banyak2 orang yang aku couple dia lah yang lama n aku sayang sangat . Aku kalau baring dalam bilik sorang2 mesti aku fikir kenapalah aku ni baik sangat lepaskann dia untuk orang lain . UNTUK KEBAHAGIAAN KAWAN AKU ! sedih gila aku frust menonggeng woahh menangis tak berlagu . :DD 


    Now , aku just dapat tengok dia senyap2 je . Yela kang bergaduh pulak kann . Kalau dapat patahkann balik masa aku taknak lepaskann dia . Yang paling penting dialah satu-satunya boyfriend aku yang pernah bagi present bila birthday aku . ^^

No comments:

Post a Comment