Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday 17 November 2011





Assalamualaikum ,

Firstly , aku sedih sebab mama aku yang amik REPORT CARD . OH GOSH . . Tahu sebab apa ? nak tahu ke tak ni . pokok dek kau lah nak tahu ke tak .  :3 Kalau ada failed dia bising . Menanah telinga aku . Actually aku menangis time kena marah . Sedih lah . next year aku PMR wokk ! . Mama aku suruh aku berubah sume . Jangan kawan dengan cera , yunie just kawan dengan anak doktor JUITA je . Aku cakap mama tasya boleh belajar tapi kena tuisyen . Then , mama aku cakap balik umangai DIMAN nya kau . Kay tapi 1 syarat mama bagi masa 3 bulan je tuisyen kalau bagus just GO ON tuisyen . Kalau tak berhenti . Jangan ON LAPTOP . NO PHONE . Nak berborak dengan kawan laki pun tak boleh . Pindah je lah mama sekolah agama terus kann bagus . (;



Mama aku macam QUEEN CONTROL ?? memang pun 

No comments:

Post a Comment