Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday 18 October 2011

Problem .

Hello blogger !

Actually aku tension skang . Entah lah banyak sangat masalah kan . Dengan mama and daddy aku fight sume tension doh . Kakak aku sume macam sindirkan aku . Sakit hati , sedih lagi lah ada kan . Cuba korang rase mesti sedih punya kan . Bila aku duduk terperap dalam bilik tahu plak nak marah cakap aku suka menyendiri sume ada BF whatever sume . Kalau diorang tak buat aku macam ni takde aku jadi macam ni lah . Please lah jangan buat aku macam ni . Aku penatlah . Dekat sekolah aku just act happy je like nothing happen . Banyak sangat masalah sampai exam pun aku tak dapat buat sebab pening gila doh Dahlah budak-budak lelaki kelas aku cam babibabi je . SHIT betullah ! . Sebab tu lah aku lebih suka mati dari hidup terseksa macam ni . Yelah aku tahu aku tak layak untuk disayangi ;[ Aku layak duduk dekat kubur tu haa . Huh . BULLSHIT !

                            17/10/2011 . . must remember this date . kbai .

No comments:

Post a Comment